Bare Statistics - onderzoek, statistiek en studiebegeleiding
  • Home
  • Hulp bij statistische analyse, SPSS en R
  • Dienstverlening
  • Visualisatie van uitkomsten
  • Kruistabel post-hoc analyse
  • Multirespons-analyse
  • Moderatie-analyse
  • Mediatie-analyse
  • Relative weight analyse
  • SPSS syntax confidence interval proportion
  • Contact
  • Statistische links
  • Publicaties
  • Bare Blog
  • Disclaimer
Publicaties

van Leerdam, M., Bosman, A.M.T., & de Groot, A.M.B. (2009). When MOOD rhymes with ROAD:
Dynamics of phonological coding in bilingual visual word perception
. The Mental Lexicon 4:3, 303–335.

van Leerdam, M. (2005). Dynamics of Phonological Coding in Bilingual Visual Word Perception. Unpublished
doctoral dissertation, University of Amsterdam, The Netherlands.

Bosman, A.M.T., van Leerdam, M., & de Gelder, B. (2000). The /O/ in OVER is different from the /O/ in OTTER:
Phonological effects in Dutch children with and without dyslexia
. Developmental Psychology, 36, 817-825.

van Leerdam, M., Bosman, A.M.T., & Van Orden, G.C. (1998). The ecology of spelling instruction: Effective training in first grade.
In P. Reitsma & L.T. Verhoeven (Eds.), Problems and interventions in literacy development. (pp. 307-320) Dordrecht: Kluwer Academic Publishers.

Bosman, A.M.T., & van Leerdam, M. (1997). Het verschil tussen spelfauten en skelfouten. Didactief & School, 3, 24-25.
​
Bosman, A.M.T., & van Leerdam, M. (1997). Waarom spellen moeilijker is dan lezen. Didactief & School, 4, 28-29.

van Leerdam, M., & Bosman, A.M.T. (1997). Ook ervaren lezers blijven een beetje 'hardop lezen'. Didactief & School, 1/2, 49-51.
​
Bosman, A.M.T., & van Leerdam, M. (1993). De dominantie van de verklankende spelwijze en de geringe effectiviteit van lezen als spellinginstructie-methode. Pedagogische Studiën, 70, 28-45.



© 2020 Bare Statistics  |  Disclaimer